Thursday, September 10, 2009

:: SALAM TAARUF ::

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar semua? Saya harap sahabat sekalian dalam keadaan sihat dan bahagia selalu.
Menyedari bahawa tanggungjawab untuk berdakwah itu adalah wajib kepada semua umat Islam dan tanggungjawab itu berdasarkan tahap kemampuan dan kesesuaian individu Muslim itu, maka saya mengambil langkah untuk bersama - sama dengan pendakwah - pendakwah lain untuk menggunakan semaksimum mungkin teknologi yang ada demi menyebarkan Agama Islam yang murni ini.
Hasrat untuk memiliki blog peribadi sudah lama terbuku di hati ini, tetapi masa dan kesediaan untuk memilikinya belum tiba. Alhamdulillah, blog yang serba ringkas ini berjaya dihasilkan oleh isteri saya yang tercinta.
Saya harap dengan adanya medium tanpa sempadan ini, dapat memberi sedikit sumbangan kepada gerak kerja dakwah kita ini. Semoga ianya dapat memberi manfaat kepada kita semua dan yang paling penting menjadi muhasabah si pemilik blog ini.
Saya juga berharap sahabat sekalian dapat memberi teguran yang membina agar usaha murni ini benar-benar memberi manfaat kepada kita semua...

2 comments:

Anonymous,  Dec 1, 2009, 7:04:00 AM  

salam perjuangn!

Anonymous,  Dec 1, 2009, 7:04:00 AM  

salam..truskan menulis!

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP